دانلود سریال هم گناه فصل دوم - قسمت ۱۲ | دانلود قسمت آخر سریال هم گناه

قسمت آخر سریال جذاب و دیدنی هم گناه را در ادامه با اینترنت نیم بها دانلود کنید.

داستان فیلم هم گناه - فصل 2 قسمت 12 (قسمت آخر)

داستان سریال هم گناه (همگناه) فصل 2 قسمت 12 (قسمت 24) درباره خانواده بزرگ و قدیمی صبوری است که سال هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه هستند. آنها در خانه ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می کنند. ورود جوانی به خانواده، زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می کند که....

درباره فیلم هم گناه - فصل 2 قسمت 12 (قسمت آخر)

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، پدرام شریفی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، حبیب رضایی، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، افسانه چهره آزاد، مارال بنی آدم، علی باقری، سوگل خلیق، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، محمد موحدنیا، مرتضی آقاحسینی، محمد رسول صفری، هنگامه قاضیانی، فرانک کلانتر، ساقی حاجی پور، آیتک جاوید نژاد , فروغ قجابگلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

درباره سریال:
این سریال اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است که پیش از این فیلم‌هایی چون بارکد، عصر یخبندان، چهارراه استانبول و مطرب را روی پرده سینماها داشته است. هم گناه از پربازیگرترین مجموعه‌های نمایش خانگی است. از انتخاب اسم این سریال که هم گناه است می‌توان حدس زد که داستان راجع به یک جنایت است که نگارش فیلمنامه آن را محسن کیایی و علی کوچکی برعهده داشته‌اند. پرویز پرستویی بازیگر سریال هم‌گناه بعد از ۱۰ سال بار دیگر در یک سریال در قاب شبکه نمایش خانگی به همراه دیگر بازیگران معروف سینما و تلویزیون به نقش آفرینی در این مجموعه پرداخته است.



ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار